Dodane przez  
admin
  dnia 08.02.2019r
komentarzy

Dlaczego Twoje pośladki są wciąż słabe? Sprawdź to!

Wyrównaj dysproporcje mięśni pośladkowych

Największym mięśniem w ciele człowieka są mięśnie pośladkowe. Wbrew pozorom nie będziemy się jednak skupiać dziś na efekcie wizualnym. Mięśnie pośladkowe stanowią bardzo ważną funkcję stabilizacyjną i ruchową. Mają również kluczowe znaczenie podczas wykonywania złożonych ćwiczeń.

W większości przypadków mamy do czynienia z zaburzeniami w sile mięśniowej po obu stronach. Nie jest to zjawisko rzadkie, lecz warto popracować nad tym elementem.

Najlepsze ćwiczenia na pośladki? Unilateralne

Jednostronne ćwiczenia na pośladki, pozwolą wyrównać dysproporcje i przywrócić odpowiedni balans. Do najlepszych ćwiczeń tego typu należą:

  • Hip Trust na 1 nodze
  • Glute Bridge na 1 nodze
  • Wszelkie odmiany w/w ćwiczeń

Dla lepszego zaangażowania warto stosować obciążenie lub gumę mini-band. Poniżej 2 propozycje, które naszym zdaniem idealnie sprawdzą się w tym przypadku: