W tej fazie Twoje mięśnie rosną najbardziej

Faza negatywna rozsadzi Twoje ... czytaj więcej

Dlaczego Twoje pośladki są wciąż ...

Wyrównaj dysproporcje mięśni pośladkowych Największym mięśniem w ciele człowieka są mięśnie pośladkowe. Wbrew ... czytaj więcej

Częściowe ruchy zwiększają masę i ...

Częściowe ruchy fakty nie mity Pamiętasz pierwsze zalecenia trenera na siłowni? Zawsze wykonuj ćwiczenia w pełnym ... czytaj więcej

Dlaczego nie warto bazować na ...

Dieta kulturysty – hit czy kit? Początkujący adepci siłowni i sportów siłowych bardzo często szukają gotowych ... czytaj więcej

Najczęstsze błędy w martwym ciągu ...

Martwy ciąg królem ćwiczeń Martwy Ciąg obok przysiadu, jest uważany za jedno z najlepszych ćwiczeń złożonych. W ... czytaj więcej

Po czym poznać dobrego trenera? ...

Dobry trener w dzisiejszych czasach, to już instytucja. Mamy dość powielania schematów, trenerów po kursach ... czytaj więcej

Najlepsze ćwiczenie na uda brzuch i ...

Najlepsze ćwiczenie na uda brzuch i pośladki w jednym ruchu Dziś na tapetę weźmiemy przysiad bułgarski. Jest to ... czytaj więcej

Jak poprawić swój przysiad? 3 ...

Jak poprawić swój przysiad? 3 fundamentalne zasady Bez względu na to, czy jesteś trójboistą, ... czytaj więcej

Rozciąganie dynamiczne – krok ...

Rozciąganie dynamiczne – krok od kontuzji Każdy trening siłowy, wytrzymałościowy czy kondycyjny powinien być ... czytaj więcej

Częstotliwość treningowa – ...

Częstotliwość treningowa – każda partia 3 razy w tygodniu? Obalamy mity W dzisiejszym artykule chciałbym ... czytaj więcej